Skolstart :)

Idag börjar jag äntligen skolan igen :) Som de flesta vet läser jag konst, design och entreprenörskap. Och till skolstarten måste man så klart ha något nytt på sig :) Jag hittade häromdagen en liten Hello Kitty figur, som jag fått i ett sånt där choklad ägg, och tänkte att jag var tvungen att hitta på nåt med den. Så jag värmde en bit ståltråd med en ögla i och lödde ner den i Hello Kittys huvud (herre gud, så hemskt det lät), och trädde den sedan på en kedja. Och för att göra halsbandet lite roligare fick lite rosa pärlor också pryda kedjan :)





Delarna till halsbandet är från Panduros "göra smycken-set".



Lär bli min nya favorit :)



Hittade en liten plånbok på Coop som jag bara var tvungen att köpa :) Tänkte ha lite smink i den som jag kan ha i handväskan.

Sedan får jag ju också visa vad jag ska ha på mig den stora dagen till ära. Det är inte varje dag man har skolstart, och det känns minst lika pirrigt som det gjorde när man var liten. Jag har skuttat runt i lägenheten och provat olika kläder och skor.



Det fick bli en enkel svart klänning från H&M med ett Gina Tricot skärp.



Kilklackspumps från H&M på fötterna :)



Jag vill alltid ha lösögonfransar, bara älskar dem! H&M har de bästa tycker jag, täta och lätta att sätta dit.
Så, nu är jag redo för min första skoldag.

Tjaoo :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0