Räddningen är här tjejer!

Som nybliven singel har jag dammat av mina häääärliga klackskor :) Jag älskar skor, verkligen ÄLSKAR skor, men efter en lång utekväll med mycket dans känns fötterna allt annat än glada. Hur många gånger har man inte promenerat genom stan barfota med skorna i varsin hand? Några smarta brudar har nu kommit på lösningen, Damn heels, skorna som får plats i handväskan. I en liten necessär finns ett par ballerinaskor nervikta, tar nästan ingen plats alls. Och till råga på allt så blir necessären, när den är tom, en påse där man kan lägga sina högklackade skor :)



Mina favoritskor från H&M, inhandlades på en Stockholmsresa :) Mina nya älskade blommiga shorts, vill ha på mig dom hela tiden :)



Den lilla necessären tar inte mer plats i min handväska än min plånbok.



De ömma fötterna jublar vid skobytet.



Väskan man trollar fram :)



Tycker mönstret på väskan var så himla gulligt :)



Bara att vika ihop och stoppa ner i necessären igen!



Bara att klicka hem från deras hemsida www.damnheels.nu , för 249:- plus frakt. Jag fick skorna redan dagen efter jag beställt dem.





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0