Boktips!

Det är nog inte många som vet att jag är en bokmal :) Jag håller alltid på att läsa på någon bok, och just nu läser jag om Anna Nicole Smiths liv. Tidigare har jag inte varit speciellt intresserad av hennes liv, man har ju såklart läst om hennes giftemål med den gamla gubben, i skvallertidningar. Eller sett H&M underklädesreklam, som fick hela sverige att rasa. Men mer än så har man inte riktigt vetat om henne. Jag hittade boken på en bokrea förra hösten, och den har legat och samlat damm i bokhyllan, fram tills nu :) Och jag slukar boken sida för sida, och nu känns det nästan som man kände henne, haha! Boken är inte skriven av-eller med hjälp av henne, utan den är skriven av ett par som var med och "upptäckte" henne. De var en stor del av hennes liv. Kanske inte den bästa boken jag läst, men definitivt läsvärd. Så ge det en chans, smygkika in i Anna Nicole Smiths liv, och lev er in i hennes ibland glamorösa men oftast oglamorösa liv.



"Anna Nicole Smith, historien om en förstorad och förstörd docka"
Av: Eric & Déva Redding.




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0