Barnsligt roligt :)

Har nu i flera tidningar sett denna klänning på Katy Perry, nu senast i "Hänt bild". Hon dök upp i denna barnsliga, men sååååå fina klänning på premiären till "Smurfarna" där hon gör en av rösterna.



Hon har till och med smurfar på sina naglar :D



Så söt :)



Själv köpte jag chokladägg idag. Inte Kinder-ägg, utan nån annan sort, som inte alls var god :/ Men leksaker fick man med (köper bara för leksakerna, även nu när jag är vuxen), och dom var jag ju tvungen att hitta på nåt med :) Så när jag satte ihop dem limmade jag dit helt vanlig ståltråd, och sen rotade jag fram min låda med 8000 pärlor och satte igång. Glad blir man av att se den i alla fall ;D



Lilla sötis-dinosaurien :)



Och en gul apa/gris/alien-nånting!

Får väl se om jag använder halsbandet nån gång, men roligt var det att göra i alla fall. Annars får jag väl ge det till min kompis dotter :D




Kommentarer
Tårtfröken

Jag tror kompisens dotter blir jätteglad! ;)

2011-08-23 08:58:55
Jenna T

Haha, klart :)

2011-08-23 21:01:35

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0