Lite fint på kylskåpet

Min kylskåpsdörr har alltid varit lite utav en skräpsamlarplats. Menyer från snabbmatställen, fotton, kom-ihåg-lappar uppsatta med fula kylskåpsmagneter. Såg allmänt rörigt ut.
För att få det mer stilrent åkte jag till IKEA och köpte lite olika ramar där satte in min favoritbilder. Sedan köpte jag magnettejp från Clas Ohlsson som jag enkelt satte på baksidan av ramen. OBS, tänk på att tyngre ramar behöver mer magnet som kan behövas limas fast extra med ett starkt epoxylim.







Kommentarer
Anette Helgesson

Du är sååååå duktig! Kram på dig!

2011-04-28 19:26:50
Sv Annette:

Tack så mycket, det värmer att höra.

Kram JennaT

2011-04-28 19:40:50
URL: http://jennatdesign.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0